Få styr på dine kunder med Venue Manager

Få større indsigt i og værdi af kundedata

Hvis du på en eller anden måde lever af at sælge oplevelser til andre mennesker i form af events, sport og attraktioner, så kan Venue Manager være med til at forenkle hele din kundevendte forretning. Via en enkelt platform kan du håndtere alt fra salg af billetter og kort til merchandise, adgangskontrol, kasseapparater og mobil-app. Oven i det kan der indsamles værdifuldt data, som efterfølgende kan bruges til at øge salget.

”Man kan egentlig sige, at man øger indtjeningen, reducerer omkostningerne, forbedrer loyaliteten og forstærker oplevelsen,” siger Peter Richardt, der er Business Director hos Venue Manager.

Indtjeningen øges blandt andet gennem automatisering og indsigt i kundedata, som kan bruges til målrettede kampagner. Omkostningerne kan holdes nede, da der er en stor grad af selvbetjening og et minimalt behov for support. Det er desuden muligt at styrke relationen til de fans eller gæster, som deltager, ved at involvere dem før, under og efter oplevelsen, hvilket igen kan være med til at styrke brugeroplevelsen og forbedre muligheden for, at de vender tilbage.

”Det kan siges sådan her: Du kan skabe en stærk base af loyale fans i forbindelse med sportsbegivenheder. Du kan dække dine gæsters behov for køb og booking, båd før, under og efter dit event, og du kan bevare kontakten til dine besøgende og inspirer dem til at komme igen,” siger Peter Richardt.